allukyanov | Дата: Вторник, 16.07.2024, 17:11 | Сообщение # 1 |
Прохожий
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: Offline
| Всім привіт! Авенсіс 2004, 1,8 АТ, Бенз+Газ. Спробую описати проблему. В якісь момент (не знаю від чого) загорівся Chek+ABS+Ручнік. При цьому: спідометр ліг (геть нічого не показував), автомат не вмикав 4 швидкість. В якісь момент (не знаю від чого), Chek+ABS+Ручнік гасне і вмикається VSC+TRC OFF. При цьому спідометр починає працювати, 4 швидкість вмикається, але авто дуже в’яло реагує на педаль газу. І ця гра в перемикання між двома наборами датчиків відбувається сама по собі…. Перша діагностика показала проблему з датчиком обертів коробки. Зроблена заміна на б/в. Проблема залишилася. Друга діагностика в ТРЬОХ різних СТО, включно із Тойотою, каже проблема з блоком АBS. Зроблена заміна на б/в. Проблема залишилася. Авто не бачить блок. Якимось маніпуляціями (не знаю які) зі скріпкою та кількома натисканнями на гальма, Блок АБС підшився. Chek+ABS+Ручнік – зникли. VSC+TRC OFF – залишилися. Додалися нові проблеми: 1.Спідометр став «тупий». Запізнюється із показниками відповідно до реалії швидкості. 2.Педаль гальма має 50 відсотків пустого ходу. 3.Запуск двигуна відбувається кілька секунд тримання стартера (раніше с півоберту). 4.Почалася сильна вібрація. Зробили заміну передніх подушок двигуна. Проблема залишилася. Опитним шляхом встановлено, що на світлофорі при положенні ричага АКПП в «Драйв» падають оберти до 500-600. При перемиканні на нейтралку – оберти підіймаються до 800. Третя діагностика на Тойоті видає: -помилку підкермового шлейфу - необхідність заміни датчика повороту керма Я вже в шоці від всього переліку робіт та витрат часу. Здається мені, що навіть «досвідчені» фахівці на Тойота не знають в чому справа. Хто стикався з таким? Прошу допомоги
|
|
| |